Hverdagslige gleder :)




Når jeg er ute på gåturene mine, så kommer jeg over så mye fine motiver, gikk nede ved Randsfjorden, I Kråkvika, det er så herlig og stille der nede. Det gir virkelig ro i sjela når man kan gå sånne turer. 
Prøver å gå turer så ofte jeg kan, utenom vanlige treningen, og det er virkelig herlig. Jeg har funnet ut at jeg virkelig kan kjøre meg litt innimellom, om formen er der, og det var den i går (Lørdag) , da gikk jeg de oppoverbakkene jeg kunne gå, for å få litt puls og intervalltrening, når jeg gikk hjemover, var det stort sett bare bortover og nedover, så det var jo en fin avveksling. 

Det blir litt kort blogginnlegg dette, men tenkte bare jeg ville dele det nydelige bildet jeg tok :)

Ha en (snart) fin Søndag alle sammen :)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

En ny hverdag!

Mitt liv

Dagene går fremover...