Enda en søvnløss natt

Hei


Jaja, så lå man her igjen da... Våken og får fanden ikke sove.. Jeg lurer egentlig på når det har tenkt å normalisere seg egentlig.. 
Har vært sånn noen uker nå.. Jeg trur egentlig alt starta når jeg blei sjuk og måtte på antibiotika-kur... Noe er definitivt ikke på retta enda. 

Går fra å være rimelig rolig, til plutselig å få paniske anfall , med nummenhet, føler meg vettskremt, trur at det stopper her... Den dødsangsten min er ikke noe kul overhodet når den kicker inn - er nok den som sliter meg mest ut om dagen, som gjør at jeg ikke greier å slappe ordentlig av, eller greier å koble skikkelig ut... Det hemmer meg, hindrer meg i å gjøre ting jeg syns er ålreit..

Trur det er mye derfor jeg og har ramla helt ut av systemet mitt med vektnedgangen og den sunne hverdagen... trøkker i meg det jeg føler for å trøkke i meg på helt usannsynlig idiotiske tidspunkt på døgnet.. 

Når skal det slutte? Når skal jeg kunne få lov til å puste igjen? Det virker som ikke noe hjelper om dagen... Har en forloved som jeg elsker utrolig høyt, men jeg føler jeg bare går å kjefter på han for alt, er sur og irritabel... men han tar det som en helt hele tia, og det beundrer jeg han for.. Men jeg er redd, redd for at han skal få nok å be meg reise te helvete.. Eller er det d hue mitt prøver på, teste grensene før det smeller? Nei ikke veit jeg.. 

Så føler jeg meg utafor hele tia.. ser alle andre koser seg og har det gøy, slapper av og nyter dagene.. de har sikkert sine ting de og, men utad - virker det som folk har det utrolig bra - og da føler jeg meg ensom, for jeg føler at om jeg involverer meg med noen, så vil jeg bare forsure omgivelsene, siden jeg ikke greier å slappe av.. Jeg er anstrengt og anspent konstant.. klarer ikke roe meg ned.. 

Så sitter jeg også å vurderer å flytte på meg igjen, Vestlandet - der har jeg verdens beste venninne, og hennes familie (mann, unge og svigerbror) . De aksepterer meg for den jeg er, respekterer det jeg sliter med, de pusher ikke for mye, men ikke for lite heller.. Og sønnen deres Christoffer, har bynt å se veldig opp til meg - og det gir meg en uendelig glede når han vil ha min oppmerksomhet hele tiden. Ja det er slitsomt, men på en god måte.. for da får ikke tankene overfalle meg for mye.... 

Vel det blir mye usammenhengende her, men når orda vil ut, så kommer de ut.. 

Adios



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

En ny hverdag!

Mitt liv

Dagene går fremover...